Παναττική συνάντηση νηπιαγωγών, Κυριακή 23/11/2014, 10 π.μ. PDF  | Print |  E-mail
Thursday, 20 November 2014 13:49

ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΙΣ/ΤΟΥΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ,

ΚΥΡΙΑΚΗ 23/11/2014, στις 10.00 π.μ.,

Ξενοδοχείο Polis Grande Hotel (Πατησίων 19 και Βεραντζέρου 10, Ομόνοια)

Από τους συλλόγους Α’ Αθηνών, «Αθηνά», Αιγάλεω, Αμαρούσιο, Αν. Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής,  «Αριστοτέλης», «Γληνός», Δυτικής Αττικής, «Κ. Σωτηρίου», Καλλιθέα-Μοσχάτο, Κερατσινίου-Περάματος «Ν. Πλουμπίδης», Ν. Σμύρνη, «Παρθενώνας», Α’ Πειραία «Ρ. Φεραίος», Κορινθίας

          Οι προϊσταμένες/οι Νηπιαγωγείων είναι οι ΠΡΩΤΟΙ 5.573 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, στους οποίους εφαρμόζεται η ατομική αξιολόγηση. Παρόλο ότι δεν περιλαμβάνονταν  στη λίστα των αξιολογητών-στελεχών και δεν αξιολογούν, ωστόσο καλούνται τώρα να αξιολογηθούν. Το ΥΠΑΙΘ με τον τρόπο αυτό εισάγει στην αξιολόγηση έναν μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων.

             Δε θα το επιτρέψουμε! Οργανώνουμε την αντίδρασή μας για την ακύρωση του κυβερνητικού σχεδιασμού! Συζητάμε για την εφαρμογή της απεργίας-αποχής και για όλα τα μέτρα στήριξης για να μπλοκάρουμε την αξιολόγηση.

            Η μαχητική αντίδραση του κλάδου πάνω από ένα χρόνο, τα χιλιάδες αρνητικά πρακτικά, τα μπλόκα στο υπουργείο, οι ακυρώσεις των σεμιναρίων, η μαζική συμμετοχή στην απεργία-αποχή, επιβεβαιώνουν ότι το ΥΠΑΙΘ δεν έχει τη συναίνεση της εκπαιδευτικής κοινότητας.

             Γνωρίζουμε καλά ότι με την αξιολόγηση που προωθεί το ΥΠΑΙΘ, κυβέρνηση, ΕΕ και ΟΟΣΑ επιδιώκουν τη διαρκή διαθεσιμότητα-κινητικότητα-απόλυση των εκπαιδευτικών, με στόχο τη δουλεία των ελαστικών-ευέλικτων εργασιακών σχέσεων, τη συρρίκνωση της δημόσιας εκπαίδευσης και την προώθηση του σχολείου της αγοράς, τον εγκλωβισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας στις ανάγκες των επιχειρήσεων και των μετρήσιμων δεικτών που αυτές επιβάλλουν καθώς και στην κατάρτιση, μαθητεία, φτηνή εργασία για τους μαθητές μας. Οδηγούν στην καταστροφή του κλίματος συναδελφικότητας και αλληλεγγύης, στην εξαφάνιση της όποιας παιδαγωγικής ελευθερίας είχε απομείνει, στη διάλυση του δημόσιου χαρακτήρα του σχολείου και στην καταστροφή των εκπαιδευτικών και παιδαγωγικών δικαιωμάτων των μαθητών μας, στην κυριαρχία του ανταγωνισμού, του κανιβαλισμού, του φόβου και της υποταγής!

 Δε θα το επιτρέψουμε!